czwartek, 2 października 2014

List

Kochani,

    Tak czasem bywa, że człowiek chciałby się rozdwoić. Niestety nie wynaleziono duplikatora ludzi. Zawsze w życiu są rzeczy, które chcesz robić i takie które musisz robić. Z upływem lat, człowiek zaczyna rozumieć, że trzeba niestety wybrać to drugie. Właśnie mnie to dopadło.Zaczynam trzeci rok studiów, co oznacza przygotowywania do zdania licencjata. Wiąże się to z napisaniem 50-stronicowej pracy. Z przykrością muszę zawiesić moją działalność na tym blogu na najbliższy rok, gdyż nie jestem w stanie pisać jednocześnie opowiadań i pracy licencjackiej. Piecze nad blogiem przekazuje moim przyjaciołom, czyli współautorom tego bloga. Nie przeżyłabym zamknięcia bloga, więc zdecydowałam się na takie rozwiązanie. Mam nadzieję, że będziecie wspierać Chrisa i Berry i wpadać tu tak często jak do tej pory, bo bez Was nie miałoby to sensu. 
   Choć nie będzie przez ten rok na blogu moich opowiadań, będę z Wami cały czas myślami.
   Kocham Was i pozdrawiam. 
Wasza oddana pisarka 
Ada Maslow

Dla Was, ode mnie - Worldwide :)

3 komentarze :

  1. Jako studentka ( choć 1 roku ) rozumiem Cię. Może i jest mi smutno, ale przecież wrócisz. Trzeba to zaakceptować. Ten rok będzie takim testem próbnym ile czytelników wiernie zostanie na tym blogu, a myślę, że wszyscy dotychczas. I powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię, rok szkolny się zaczął i jest trudno... Powodzenia z tą 50 stronicową pracą, będzie ciężko więc wspieram Cię duchowo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale cię rozumiem. Szkoła ważniejsza. Musisz dbać o swoją przyszłość :) Blog to przyjemność nie obowiązek ^^ Wytrwale będziemy czekać na twój powrót, nie zważając na to, że nie będzie Ciebie przez naprawdę dłuższy okres. Blog jest w dobrych rękach. Na pewno godnie cię zastąpią :)
    Życzę ci wszystkiego najlepszego! Powodzenia z 50-ęcią stronicową pracą. Poradzisz sobie ♥♥♥
    Czekamy ♥♥♥
    Pozdrawiam Stelss :********

    OdpowiedzUsuń