sobota, 25 maja 2013

Pośród piany.

Według pomysłu @Schmidter_PL, napisała @ada_maslow

Wróciłam do pustego mieszkania późnym wieczorem. Rzuciłam wszystko na ziemię i poszłam prosto do łazienki. Odkręciłam wodę i nalałam płynu do kąpieli. Powoli zanurzyłam się w gorącej wodzie i schowałam pod pianą. Sięgnęłam po mój odtwarzacz, włożyłam słuchawki do uszu i zwiększyłam głośność muzyki. Zamknęłam oczy i odprężyłam się. Leżałam tak przez kilka minut, gdy nagle poczułam, że ktoś dotyka mnie po kolanie, które wystawało ponad pianę. Otworzyłam oczy i zobaczyłam Kendalla siedzącego na krawędzi wanny w samych bokserkach.
Lekko się zmieszałam i zgarnęłam pianę, żeby się nią zakryć. Kendall uśmiechnął się i kontynuował dotykanie mojego kolana. Z kolana zaczął zsuwać się po moim udzie. Kiedy był już niebezpiecznie blisko mojego krocza, odepchnęłam jego rękę. Zmarszczył wtedy czoło, skrzyżował ręce na piersi i odwrócił się do mnie tyłem. Jego foszki zawsze powodowały uśmiech na mojej twarzy. Wyjęłam nogę z wody i skierowałam ją w stronę Kendalla. Zaczęłam stopą jeździć po jego bokserkach. Spojrzał na mnie kątem oka, a ja uśmiechnęłam się do niego zalotnie i rękami rozsunęłam pianę zasłaniającą moje piersi. Kendall przysunął się do mnie i włożył ręce pod wodę chwytając moje piersi. Nachylił się nade mną i zaczął całować. Pobawił się chwilę moimi piersiami, a potem podniósł się i zdjął z siebie bokserki. Jego członek prężył się przed moimi oczami. Kendall wszedł do wanny i stał nade mną. Poczułam ochotę, aby wziąć do ust jego penisa. Sięgnęłam po niego ręką, a Kendall zbliżył się do mojej twarzy. Wyciągnęłam język i polizałam całą długość jego penisa. Zatrzymałam się na końcu i oblizałam dookoła jak lizaka. Sprawiło mu to taka przyjemność, że zaczął cicho jęczeć. Językiem szybko poruszałam po całej jego męskości. W pewnym momencie wsunęłam go pomału do ust. Poruszam głową w przód i w tył, a on wsuwał mi się do samego końca. Ssałam, lizałam i dodatkowo masowałam ręka jego jądra. On z rozkoszy cicho pojękiwał, pchając mi się jak najgłębiej w usta. Później jednak Kendall wyjął swojego penisa z moich ust i obrócił mnie tyłem do siebie. Wypiął mój tyłek w swoim kierunku. Oparłam się o krawędź wanny, a on wszedł we mnie jednym mocnym ruchem. W mokrej cipce jego penis poruszał się nader gładko, i moje soki spływały po jego jądrach. Szybkimi ruchami doprowadzał mnie do szaleństwa. Czułam w sobie całą jego długość. Oboje wzdychaliśmy z rozkoszy. Piana latała wokół nas, a woda chlapała na podłogę. Kendall trzymał moje biodra i dociskał je do swojego podbrzusza. Czułam, że za chwilę będę miała orgazm. Kiedy poczułam jak z penisa Kendalla wytrysnęła we mnie sperma, mój organizm zwariował. Z rozkoszy zaczęłam się trząść, a Kendall powoli ze mnie wychodził. Dyszałam szybko i łapałam powietrze wysycone parą wodną. Odwróciłam się na plecy i zanurzyłam się w chłodnej już wodzie. Serce łomotało mi w klatce piersiowej. Kendall siedział w wannie na przeciwko mnie i łokciami wspierał się na kolanach. On również dyszał i obmywał twarz chłodną wodą. Piana prawie całkowicie zniknęła z powierzchni wody. Zajęło nam trochę czasu, aby dojść do sił pozwalających nam na wyjście z wanny. Kiedy wyszliśmy owinęliśmy się w ręczniki i skierowaliśmy się do mojej sypialni. Zaproponowałam Kendallowi, aby został na noc. Z chęcią się zgodził. Zrzucił z siebie ręcznik i położył się pod moją kwiecistą pościelą. Uśmiechnęłam się i położyłam się obok niego. Przysunęłam się bliżej i ułożyłam głowę na jego nagim torsie. Jego serce wciąż biło w przyśpieszonym rytmie. Wsłuchując się w to bicie szybko zasnęłam.



2 komentarze :

  1. OMG <33
    O BOŻE.
    Lorrie, oddychaj, oddychaj.
    JAK MAM KURWA ODDYCHAĆ!?
    SEGZ, SEGZ, SEGZ <3
    Ok, zacznę od tego: Przeczytałam całego bloga i jestem ZA-CHWY-CO-NA.!
    Słownictwo, stylistyka! O BOŻE.
    Ale radziłabym tylko o zwiększenie słownika określeń na narządy płciowe. Ja osobiście nie lubię słowa "cipka" XD. Nie wiem, no jakoś mnie drażni XD. A w ogóle, na kutasa też jest dużo ślicznych określeń! - Męskość, prącie, penis, fiut, kutas itepe itede XDD.
    Nie mam pomysłów :/
    Ale w sumie, jest okej. Słownictwo, jak już mówiłam, jest wspaniałe, i może zostać tak, jak jest ^^.
    Jestem ogólnie bardzo mile zaskoczona, opowiadania mają duużą wartość literacką, zaraz po wartości emocjonalnej i ekhem... doznaniowej XD.
    Będę często wpadać i czytać :D
    Zapraszam również na mojego bloga - bardzo-dojrzale-btr.blogspot.com, w którym jest zakładka "Imagines +18", gdzie jak na razie mam trzy, dosyć długie opowiadania, które warto przeczytać, i które, mam nadzieję, się wam spodobają :D
    Kocham Wasze Imagines!
    *0*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tą panią na górze :D
    I cieszę się, że nie tylko ja mam taką wybujałą wyobraźnie co do chłopaków XD

    OdpowiedzUsuń