wtorek, 10 marca 2015

Jak ten czas pędzi! - czyli 2 lata bloga

To jest aż niemożliwe, ale dziś właśnie mija drugi rok odkąd na tym blogu pojawił się pierwszy post. Normalnie, aż brak mi słów. Czas zapiernicza jak pojebany xD ale niesamowicie cieszę się, że ciągle jesteśmy z Wami, a jest Was co raz więcej o czym świadczy 155k wyświetleń. 155k! 1 5 5 k !  W najśmielszych snach nie marzyłam o takim sukcesie. Dzięki, dzięki i jeszcze raz dzięki. 

Jak wiecie, niedawno powiększyła nam się ekipa. Dołączyła do nas Nika. Jeszcze raz ją witamy. Gdyby ktoś jeszcze chciał spróbować swoich sił jako autor, NAPISZCIE DO NAS, MY NIE GRYZIEMY... jeszcze nie gryziemy ;) i właśnie w związku z tym mam do Was pytanko...

Wszystkie opowiadania są o BTR, ale może chcielibyście coś nowego? Jestem na etapie czytania książek fantasy z serii Dom Nocy. Czytał ktoś? Zakochałam się w tej serii i mam teraz fioła na punkcie wampirów ;) Co byście powiedzieli, gdybym napisała jakiś gorący romans z wampirami? Dajcie znać w komentarzach. 


Kolejna sprawa. Pytaliście się, czy Nika ma swojego bloga. Właśnie go założyła ;) Na razie możecie zapoznać się z bohaterami klikając tutaj → KAC MORALNY 

A jeśli chodzi o promowane przeze mnie blogi, to życzenia należą się również Chrisowi, który dokładnie rok temu wystartował ze swoim blogiem - BTRAS. Happy Birthday to him! ;) 

Podziękowania ślę również naszej słodkiej RusherBerry, która wiernie dla nas pisze. 

I na koniec, z okazji 2 latek, które dziś obchodzimy, chcemy zaproponować Wam, i Waszym blogom, miejsce w POLECANYCH (na pasku po lewej stronie). Umieszczajcie adresy Waszych blogów w komentarzach. Obiecujemy, że wszystkie dołączą do listy polecanych przez nas blogów. 

O Jesssssuuuu, 2 lata! Czuję się staro ;D Oby nasz skromny blog doczekał kolejnych 2 lat :D

AM

4 komentarze :

  1. Jakich dwóch lat? Jakich dwóch lat? Więcej proszę :D Happy Birthday!
    Fakt, ten czas szybko leci. Pamiętam jeszcze jak pisałam komentarz pod urodzinową notką rok temu. Życze jeszcze więcej wyświetleń :) A dla nas jeszcze więcej erotycznych imaginów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mg uwierzyć że to juz 2 lata *-* Ja osobiście wolałabym tego bloga z samym BTR ale decyzja ostateczna zalezy od was :D Jestescie naprawdę super <3 cudne opowiadania i wgl .. <3 Ja was Kocham ^^ XD Oby było tak dalej <3 ( nawet lepiej, jak sie da ponad skale :* )

    OdpowiedzUsuń
  3. Chris miał tort, ale tu się świeczka pali :D Gratuluję! Najlepszego i więcej weny i czytelników i wyświetleń i ogólnie no wszystkiego naj :D 2 lata jest, jak 2 lata :)
    Jeszcze raz wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie lenamaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń