czwartek, 4 kwietnia 2013

Z dziennika Bridget Henderson



11.07.2012r.

Obudził mnie dziś zapach tostów. Cicho zbiegłam ze schodów, aby zaskoczyć Logana. Zauważyłam, że smarując tosta czyta coś ze zmarszczonym czołem. Podeszłam trochę bliżej i zauważyłam, że to rozmówki angielsko-polskie. Logan nie wciągał się a naukę języków obcych. Gdy Carlos próbował nauczyć go paru słów po hiszpańsku, jedyne co zapamiętał to „puta madre” . Owszem, Logan lubił obce języki, głównie obcych dziewczyn, ale taki właśnie urok Logana. Zauważył mnie w końcu czającą się za kuchennym blatem. Odchrząknął i powiedział ze śmiesznym akcentem:
-Miuuluuo mi Panjou poznacz.
Z trudem opanowałam śmiech i zapytałam:

-Logie, what R U doing?
-I have to communicate with your parents and if they cannot speak english, I have to learn polish. There’s no other way. So… what U think about my accent?
-Uhm… I think it’s… eee… not bad.
-Not bad?! I think it’s perfect. Here U R, eat your toasts.
Mówiąc to podał mi na talerzu tosty posmarowane dżemem. Usiadłam za stołem i zaczęłam jeść tosty. Logan usiadł naprzeciwko mnie i zawzięcie wertował swoje rozmówki.  Kiedy zjadłam już tosty i wstałam aby odnieść talerz , wstał, podszedł do mnie i powiedział:
-Check this out! Kocham Panskou corkeu. I hope your dad won’t be mad.
Gdy to usłyszałam o mało nie upuściłam talerza. Zaparło mi dech w piersiach. On chciał powiedzieć moim rodzicom, że mnie kocha. Wzięłam głęboki oddech i wyszeptałam:
-That was… beautiful.
Logan znowu przewertował kartki i znowu odezwał się pokaleczoną polszczyzną:
-Chocz ze mnou teraZz do uu… uuszsz… damn… uuu…
-U wanna say „łóżka”?
Logan tylko uśmiechnął się i skinął głową. Oczy już mu się zaświeciły, ale ja sprowadziłam go trochę na ziemię:
-I can go to Bed with U but only when U say this Word correctly. “łóżko”
Logan zmarszczył brwi I spróbował:
-uusz… ch… o?
-Łóżko.
-uszcho?
-ŁÓŻKO!
-użcho… użko… łłłóżko… ha! Yeah! Łóżko.
Logan z radością wziął mnie na ręce i zaniósł do sypialni. Rzucił mnie na łóżko i zdjął moje spodenki. Zaczął rozpinać swój rozporek… ale ale dzienniczku, tego chyba nie powinnam Ci opowiadać. Powiem Ci tylko, że było wspaniale. Ciekawe co spotka mnie jutro. I can’t wait! :D
BH

Cute "I Love You" by Logan Henderson.

Teraz obnażymy miłość Logana do Jamesa.

1. Od samego początku ich znajomości coś w Jamesie pociągało Logana.

 2. Logan uwielbiał spędzać wesoło czas z Jamesem.

 3. Często też był o niego zazdrosny.

4. Ale kiedy trzeba potrafił mu odmówić.

5. Niestety Logan musiał zadowolić się tylko przyjaźnią.



                                                                                                                       

1 komentarz :

  1. ale słodko próbował po polsku mówić <3 kochany

    OdpowiedzUsuń