poniedziałek, 10 marca 2014

Roczek bloga :3

PIERWSZE URODZINY BLOGA: TROCHĘ STATYSTYK, NOWY BLOG I KONKURS

To już rok, jak jesteśmy z Wami. W tym czasie dokonało się wiele zmian. Poczyniliśmy niesamowity postęp i chcemy nadal się rozwijać.To wszystko w większości Wasza zasługa. Gdyby Was nie było nie uzyskalibyśmy 67 tysięcy wejść. To jest niesamowity wynik. Gdy zakładałam ttego bloga, nie sądziłam, że będzie on taki popularny. Zostawiliście u nas już 608 komentarzy. Bardzo Wam za to dziękujemy. Wyróżnienia wymagają Maja R (53 kom)Marta Gadomska (48 kom) Stelss (37 kom).

Przeglądnęłam dokładniej nasze statystyki i okazało się, że czytają nas nie tylko w Polsce. Zanotowaliśmy 3 k wejść z  USA 2 k Wielkiej Brytanii 1 k Kenii (o.O). Poza tym Niemcy, Rosja, Norwegia, Holandia, Indonezja i Francja. Thank you so much ♥

Ze wszystkich naszych dotychczasowych postów, to jest 5, które mają najwięcej wyświetleń.


Dobra, dobra. Dość już nudzenia. Pewnie jesteście ciekawi co to za nowy blog. Otóż nasz kochany Big Time Chris postanowił założyć swojego własnego bloga. Ale spokojnie, nadal będzie pisał dla nas. Nie będę zdradzać szczegółów, ale jak znacie Chrisa to wiecie, że będzie ciekawie ;) Zapraszam do czytania BTR-alternative story .

A teraz urodzinowy KONKURS!!!!
O ile lubicie naszego bloga, to konkurs jest prosty. Wystarczy, że napiszecie w komentarzu pod tym postem, za co lubicie, lub kochacie naszego bloga ;) Komentarz, który nam się najbardziej spodoba wygra opowiadanie, w którym autor tego komentarza będzie głównym bohaterem. Zwycięzca będzie mógł wybrać sobie z kim ma być opowiadanie i który z autorów ma go napisać. Macie czas do końca tygodnia :)

AM, RB, BTC

14 komentarzy :

  1. Kocham waszego bloga, ale trochę wstydzę się komentować. :P
    Kocham waszego bloga za pomysłowość, za to, że bardzo świntuszycie. XD Nie wstydzicie się tego przelać w bloga i nie obchodzi was co inni o tym myślą, bo robicie to co lubicie. :)
    Bym napisała więcej, ale laptop mi się rozładuje jak coś to jeszcze dopiszę.

    O.M

    OdpowiedzUsuń
  2. No to tak. Może powiem w ten sposób. Uwielbiam Wasz blog ponieważ ( i tutaj się troszkę rozpiszę :P :D ) Macie niesamowite pomysły, ogromną wyobraźnię, blog jest inny, od pozostałych, które czytałam. Inny w pozytywnym znaczeniu ;) Jeszcze nigdy nie trafiłam na bloga, w którym "te rzeczy" będą tak świetnie opisane. Piszecie w świetnym stylu, blog ma bardzo ładny wygląd. Napisałam trochę jak fachowiec, a wcale nim nie jestem, ale przynajmniej powiedziałam prawdę. I jeszcze jedno. Chciałam was przeprosić, że nie komentuje, ale choć czytam od niedawna, to nie ominę żadnego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc tak xD
    Po pierwsze Jezu Chryste, nawet nie wiedziałam xD
    Po drugie GRATULUJĘ! <3
    Po trzecie to może napiszę, co w nim uwielbiam xD Uwielbiam ten blog nie tylko za pomysły, bo to (tylko) połowa sukcesu. Świetnie mi się go czyta ze względu na wykonanie. Piszecie dokładnie, z pewną nutą poezji, co zasługuje na pochwałę ;3 Nie jest to typu "I pieprzyli się ostro" tylko jest to opisane w wyrazisty sposób, co uwielbiam. Nie wstydzicie się dodawać tu swoich fantazji, pomysłów i dirty szczególików, co popieram, bo nadaje to blogu atmosferę. Pomysł jest dość oryginalny, szablon estetyczny i należy do jednego z ciekawszych,jest dopasowany do treści. Po prostu podoba mi się całokształt wszystkiego co wymieniłam powyżej ;d Pozdrawiam i czekam na kolejną historię z zapartym tchem ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW!!! Już roczek! Świetnie! Dziękuję za wyróżnienie, ogromnie się cieszę, że mogłam przyczynić się do takiej dużej ilości komentarzy :D To już rok! O rany! Czekać tylko na kolejny ;)
    Moja opinie na temat waszego bloga, nie musi być nawet brana pod uwagę do konkursu. Powiem szczerze. Mam 15 lat a czytam opowiadanie +18 w tajemnicy przed innymi i w ogóle tego nie żałuje :D Kochana Ado twój blog wciąga niemiłosiernie. Czytam tyle blogów, które na serio są mistrzostwami świata, ale twój przechodzi poza wszelką granicę. Za co go kocham? Za wszystko. Za to, że wciąga, za to, że pomaga mi wędrować myślami nawet hen daleko tam gdzie jest podniecająco i seksownie ;) heheh :D Tu jest więcej wrażeń niż w jakiejś beznadziejnej książce. Gdybyście w trójkę (nawet oddzielnie) wydali książkę. Dorównali byście samej Stephanie Meyer, J. K Rowling, czy nawet E. L James (z jej słynną książką "Pięćdziesiąt Twarzy Greya")
    Wasz blog jest tak wciągający, że najchętniej jadłabym go łyżeczką :) Jak mus czekoladowy, któremu się nie oprę. Ten blog ma w sobie tyle radości, czasem tajemniczości, wrażeń, zaskoczeń, a ile pożądaniaaaaaa *.* Chcieć tylko więcej ;) Uwielbiam też to, iż jako autorzy staracie się wysłuchiwać próśb innych i dajecie nam to czego chcemy. Zazdroszczę wam talentu, bo nigdy nie napiszę tak wciągającej notki, jak wy kochani. Jestem waszą idolką, do końca nie zważając na nic ;) Była, jestem i będę <3<3<3
    Więc czekam kochani na kolejne fantastyczne posty!!!! :**********
    Pozdrawiam Stelss :**********

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pisałam to dopiszę. Wyobraźnię macie nie z tego świata oraz one shoty są genialne co ja gadam są zajebiste. Takiej ceny nigdzie się nie spotka oprócz u was. :P Sorry, że tak mało ale zryty telefon mam i nie mogę więcej napisać. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Blog mnie strasznie wciągnął, że przeczytałam wszystko i czekam na kolejne. Gratuluję takich wyświetleń. :)

      Usuń
  6. Nieprzepadam za komentowaniem ale cóż.
    Gdy pierwszy raz natrafiłam na twojego bloga byłam w rozsypce potem zaczęłam go czytać i poczułam jak złość ze mnie uciekła precz. Chętnie wracam do czytania tego bloga , czytam go nawet z kumpelą i razem się śmiejemy z nawet najmniejszej wpadki bohaterów. Każdy wyraz, każde zdanie jest 100 razy przemyślane i razem tworzą wciągające opowiadania które czyta się wiele razy bo nie ma się dość. Kocham tego bloga za wszystko, za opowiadania które pochłania się łapczywie wzrokiem, za całą ekipę i wasze pomysły. Tego bloga nieda się opisać po prostu to jest niemożliwe, to co tu można przeczytać jest lepsze niż jaka kolwiek książka. Nie wiem jak miłość do twojego bloga inaczej opisać...

    ~Sonny <3333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tego bloga za... ah. Słowo kocham to za mało, aby wyrazić moje emocje. Jest perfekcyjny w każdym calu. Czytałam tego bloga zanim sama stałam się blogerką i ukończyłam lat 18. I wiecie co? Jestem dumna z tego, że jest ze mnie zboczona Rusherka. I to dzięki Waszej stronie. W moim otoczeniu jest mało wielbicielek BTR. Mogę policzyć ich na palcach jednej ręki. Nie mam tak jak co niektorzy jarac sie nimi z przyjaciolmi a kiedy wchodze do Was nie czuje sie sama. Wiem ze naleze do wyjatkowego kregu. Tu odnajduje siebie. Pamietam ten dzien jak dzis. Post z Jamesem a dokladnie imagin w stajni ( na pewno kojarzycie). Szlam szkolnym korytarzem kompletnie zaczytana. Wpadlam na pewnego chlopaka z rownoleglej klasy. Poznalismy sie i kolegujemy. Moze cos z tego bedzie. Moze takie bylo przeznaczenie? Dobra... bo juz zaczynam pisać rzeczy których nie powinnam. Ten blog to esencja wspanialosci, jest jak boska ambrozja. Bóg jak Was lepił powiedzial: "ku**a, dam im mnóstwo talentu do tworzenia za*ebistych rzeczy." Nic tak nie ocieka seksownoscia jak Wasze posty. Czytajac je czuje to w sobie. Osobiscie moge stwierdzić, że żaden chłopak mnie tak nie podniecił jak to, co tu się wyczynia. :) rany wstydze sie... Być może przeczytacie to i pomyslicie co to za niewyzyta emocjonalnie psychopatka, a ja po prostu jestem Rusher i wielbicielka tego bloga. Kiedy będę starą babcią, będę opowiadać swoim wnukom co to się czytało za moich czasów. I tego też Wam życzę, aby ten blog stał sie czymś na kształt Biblii... czytana przez miliony ludzi, byla inspiracja dla wielu pokolen i stala sie niesmiertelna. Moze i Was nie znam, ale czuję jakbyście byli mi bliscy. Jest tyle rzeczy, które chciałabym jeszcze przekazać lecz zabrakloby dzisiaj czasu. Szanuję Was za to co robicie. Jestescie niesamowici. Bądźcie tacy jacy jesteście. Niesamowitym trio, moimi skrytymi idolami, iskierką, która rozpala kazdy mój dzień... na zawsze tu i teraz. Marla S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Gdyby Wasz blog mialby byc piosenka, bylaby to Madonna. Chyba kazdy kojarzy to: Like a virgin. Touched for the very fisrt time. I tak sie czuje czutajac to. Gdyby Was zabtaklo... czulabym pustke. The best blog ever !!!!!

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego trzeba to oblać hahahaha ......a tak na poważnie to nie wiedziałam że tyle osób odwiedza tego bloga nawet z innych krajów nwm czemu ale jak to przeczytałam od razu pomyślałam "....chłopaki z BTR to czytają O.O " hahaha na pewno by się zdziwili .....np. Pierwszy koncert w Polsce :) ....to jeszce raz gratulacje i czekam na następne wspaniałe posty i na koleine i koleine urodzinki bloga :) .......A bardzo przepraszam że pytam ale czemu już dawno nikt nie dodaje postów na blogu.... Unconditional Life ??? może ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka Unconditional life ma drobne problemy z weną. Myślę jednak, że wkrótce coś doda.

      Usuń
  9. Kocham Waszego bloga za :
    - Brak wstydu - Nie wstydzicie się, tego co poprostu lubicie oraz nie boicie się, że ktoś Was może wyzwac od nie wiadomo jakich.
    - Pomysł - Sama bym nie wpadła na założenie TAKIEGO bloga. Sądzę, że jesteście jedynym polskim blogiem z erotycznymi opowiadaniami z BTR i najlepszym ;)
    - Często dodajecie posty - Nie widziałam tu żadnych "Zawieszam bloga" "Usuwam bloga" "Brak czasu i weny". Wy zawsze znajdziecie choćby małą chwilkę na napisanie imagina. Widac, ze wasze posty są pisane z serca nie na "Odwal się" .
    - Staracie się jak najszybciej spełnić prośby fanów o imaginy z poszczególnymi osobami.
    - Jak czytałam to napisane było, że spisujecie pomysły komentujących, więc nie zostawiacie tego tylko próbujecie wykombinować kolejny imagin, więc komentowac warto.

    Pozdrawiam, ~ Ana

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tego bloga za kilka rzeczy, które potrafię określić tylko w kilku słowach. Krótkie komentarze to moja specjalność.
    -Pierwsza, to porządek. Prowadzisz to swoją historię, jednorazówki i imaginy, które są częścią profilu bloga. Wszytko jest uporządkowane.
    -Kilku autorów to, że Ada nie jest tu sama. To ją nie tylko odciąża, ale też urozmaica życie na stronie.
    -Jasno wyrażony profil, ostrzeżenie na samym wejściu, co uprzedza niepełnoletnich. Wchodzą na własną odpowiedzialność.
    -Imaginy, które są namiętne, ale nie wulgarne (no, może z wyjątkiem jednego). Nie są też jednostajne, co sprawia je ciekawszymi.
    -Pasja, z jaką pisane są teksty.
    No... To już chyba koniec tej litanii. Wyszło krótko, zwięźle i na temat.

    OdpowiedzUsuń